ارور یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک

ارور PF در یخچال ساید 26 فوت جنرال الکتریک حاکی از این است که ایراد در برق ورودی به موتور یا کمپرسور یخچال می باشد. ارور PF در یخچال جنرال الکتریک یکی از ارورهای مهم می باشد. این ارور به صورت چشمک زن سبز رنگ بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

برای تعمیر ارور PF در یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک کافی است جریان برق ورودی را کنترل کنید. بهتر است از محافظ برق استفاده گردد. ولتاژ برق اگر کمتر یا بیشتر از اندازه مجاز باشد ارور PF نشان داده می شود. اگر در صورتی که از محافظ برق استفاده کرده باشید و همچنان این ارور را داشته باشید با تکنیسین تعمیر یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک تماس بگیرید.

ارور tC در یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک

مشتریان عزیز اگر کد tC را بر روی مانیتور یخچال ساید بای ساید 26 فوت خود مشاهده می کنید. لازم است بگم که این ارور نیست. اگر tC را بر روی مانیتور یخچال ساید بای ساید 26 فوت می بینید بیانگر این است که Turbo Cool فعال شده است. Turbo Cool سیستم سرمایشی سریع مختص شرکت جنرال الکتریک می باشد. کافی است در تنظیمات پنل این گزینه را خاموش کنید.

ارور tF در یخچال جنرال الکتریک

دوستان عزیز کد tF ارور نمی باشد. این کد مثل کد tC و البته برعکس آن می باشد. کد tF بیانگر فعال بودن حالت Turbo Freeze می باشد. در حالتی که این گزینه فعال باشد قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید 26 فوت با شدت و سرعت بیشتری سرما و یخ تهیه می نماید. برای غیرفعال سازی tF از تنظیمات پنل نمایشگر، Turbo Freeze را خاموش کنید.

ارور 88 یا 89 در یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک

ارور 88 یا 89 یکی از با اهمیت ترین ارور یخچال جنرال الکتریک می باشد. ارور 88 یا 89 بیانگر این است که ایراد جدی در قسمت پاور یا برق یخچال ساید بای ساید 26 فوت وجود دارد. در صورت مشاهده این ارور سریع یخچال ساید بای ساید 26 فوت را از برق بیرون بکشید و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک توربو سرویس با شماره 09120448148  تماس بگیرید.

برای تعمیر ارور 88 یا 89 یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک، یک بار یخچال را از برق بیرون کشیده و بعد از 5 دقیقه به برق بزنید. اگر همچنان این ایراد را داشتید اصلا یخچال را به برق نزنید. امکان دارد سبب سوختن برد الکتریکی دستگاه گردد. همانطور که گفته شد در این حالت حتما با تکنیسین تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید.

ارور E2 در یخچال جنرال الکتریک

ارور E2 در یخچال جنرال الکتریک به وجود ایراد در برد الکتریکی اصلی یخچال اشاره دارد. این ارور جزو با اهمیت ترین ارور یخچال جنرال الکتریک می باشد. در حالتی که این ارور بر روی نمایشگر نمایش داده شد سریعا یخچال را خاموش کنید و با تکنیسین تعمیر یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک تماس بگیرید. هرگز ارور E2 را به شوخی نگیرید. چون امکان دارد برد اصلی دستگاه به صورت کلی از بین برود و قابل تعمیر نباشد. هزینه برد نو و فابریک بسیار سنگین می باشد. به علت اینکه یخچال جنرال الکتریک آمریکایی است .

ارور HRS در یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک

ارور hrs در یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک نیز از دسته ارورهای خطرناک و مهلک در یخچال جنرال الکتریک می باشد. ارور hrs مستقیما به وجود ایراد در برد الکتریکی یخچال جنرال الکتریک اشاره دارد. در صورت دیدن این ارور یخچال را از برق بیرون کشیده و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.