بررسی ارور یخچال ساید بای ساید 27 فوت سامسونگ

کد خطا یا ارور ۳۹e یخچال سامسونگ

این خطا مربوط به سنسور یخ ساز میباشد و می توانید منتظر اتفاق افتادن یکی از این سه مورد باشید.

نخست، ایراد امکان دارد در درون  و یا حوالی خود یخ ساز باشد. لطفا همه اتصالات اطراف یخ ساز را چک کنید امکان دارد از خرابی خود یخ ساز را مشخص کند. ولی به شما خبر نمی دهد که چه چیزی دقیقا در درون آن خراب شده است. لذا احتمالا مجبور به از هم جدا کردن یخ ساز و چک تک تک قطعات کوچک آن شوید. هنگامی که ایراد را شناسایی نمودید، با نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ تماس گرفته و ایراد را با آنان مطرح نمایید. آنان امکان دارد که قطعه نوی را برایتان بخرند حتی اگر این مورد شامل گارانتی هم نباشد.

ثانیا، این خطا امکان دارد مربوط به کمبود آب در یخ ساز باشد. خط لوله آب و اجزاء آن که نزدیک به یخ ساز می باشند را چک نمایید. اگر کار نمیکند، یخ ساز امکان دارد لازم به تعویض داشته باشد.

کد خطا یا ارور 40e یخچال سامسونگ

این خطای مربوط به فن بخش فریزر است، که حاکی از این بوده که فن به علت قطع ارتباط کار نمی کند. توصیه می شود که سیم کشی ها و بورد مدار اصلی را چک کنید.

کد خطا یا ارور ۸۴e (یا ۸۴c) یخچال سامسونگ

این خطا قفل شدگی روتور را علامت می دهد. اگر بر روی صفحه نمایش ۸۴e نمایش داده شود، نشانه بسیار بدی است. همه کمپرسور DC سه سرعته ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. راه دسترسی به روتور قفل شده تنها از داخل کمپرسور امکان پذیر می باشد. چونکه این بخش مهر و موم و در حقیقت کمترین دسترسی را در بین بخش های یخچال های سامسونگ دارد. لذا به تجربه حرفه ای برای انجام این کار نیاز است. تنها یک فرد مجاز می تواند فریون یخچال را بازیابی نماید. بخاطر شیفت ولتاژی که در اثر قفل شدن روتوراتفاق می افتد، کد خطا بر روی صفحه نمایش دیجیتال پیدا می شود. هنگامی که این رخ دهد، یک بورد کنترلی مبدل کد خطا را فعال می کند. بعضی از اشخاص بر این باورند که با تعویض خود بورد کنترلی مبدل می­توان این خطا یا ارور را حل نمود