تعویض ترموستات یخچال فریزر بوش در تهران

اگر اطمینان حاصل کردید که ترموستات مشکل دارد و باید تعویض شود بهتر است که این کار را به دست تکنسین تعمیر یخچال فریزر بوش بسپارید. اگر خودتان دارای علم و توانایی انجام این کار هستید می‌توانید با مطالعه مقاله زیر این کار را انجام دهید.

چیزهایی که نیاز دارید

  •     ترموستات جدید
  •     پیچ گوشتی
  •     انبردست
  •     وسیله ای برای عکس گرفتن

قدم اول – پیشنهاد ایمنی

اول ایمنی! خواهشا دوشاخه یخچال فریزر بوش را از برق درآورید تا بدون هیچ خطری کار تعویض ترموستات را انجام دهید.

قدم دوم – دسترسی به ترموستات

اول احتیاج است که به ترموستات دسترسی پیدا کنید برای این کار اول نیاز است که درجه‌ی دما را درآورید، برای این کار از یک پیچ‌گوشتی تخت استفاده کنید. پیچ گوشتی تخت را زیر درجه قرار داده و به آرامی به بالا فشار دهید تا درجه‌ی دما خارج شود.

آخرین چیزی که باید درآورید پیچی است که ترموستات را به بدنه درونی یخچال فریزر بوش محکم کرده است. این پیچ امکان دارد پشت درپوش کوچک باشد. اول درپوش را برداشته و با یک پیچ‌گوشتی چهارسو پیچ را باز کنید. حالا می‌توانید به آهستگی مجموعه ترموستات را از دیوار یخچال فریزر بوش جدا کنید.

قدم سوم – درآوردن اتصالات

کاور روی ترموستات را در آورید. اگر ترموستات را به بیرون از محل قرار گیریش فشار دهید اتصالات را خواهید دید. قبل از درآوردن سیم‌ها بهتر است عکس اتصالات را بگیرید تا وقتی ترموستات جدید را متصل می‌کنید موقعیت سیم‌ها و اتصالات را بدانید.

قدم ۴ – تعویض روکش لوله مویی در ترموستات جدید

زمانی که اتصالات را درآوردید کار بعدی که باید انجام دهید درآوردن لوله مویی از درون دیوار یخچال فریزر بوش است، دقت داشته باشد که این لوله مویی باید به آسانی خارج شود و نیروی اضافی نیاز نیست اما در برخی از مدل‌ها انتهای آن به چیز متصل می‌شود..

قدم ۵ – نصب ترموستات

ترموستات را سرجایش قرار دهید و مهره شفت که از آن طرف بیرون آمده با انبرست سفت کنید. سیم‌ها را سرجایشان قرار دهید صورتی که جایی گیر نکنند. کاور ترموستات را رویش بکشید و کل مجموعه ترموستات را سرجایش در دیوار یخچال فریزر بوش برگردانید.

قدم ۶ – نصب مجدد درجه دما

مرحله پایانی! پیچ جعبه‌ی ترموستات که اول باز کرده بودید را ببینید و در پوش آن را قرار دهید. در آخر پیچ تنظیم دما را روی شفت قرار دهید.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر بوش یکی از با اهمیت ترین و اصلی ترین لوازم آشپزخانه می‌باشد. گروه توربو سرویس با تکیه بر تکنسین‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی تعمیر یخچال فریزر بوش آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر بوش شما می‌باشد. لطفاً برای درخواست تعمیرات یخچال فریزر با شماره 09120448148 تماس بگیرید