خرید ترموستات یخچال فریزر  جنرال استیل در کرج

ترموستات یخچال فریزر جنرال استیل را چگونه تنظیم کنیم ؟

در یخچال هایی جنرال استیل که با ترموستات های مکانیکی از نمادهایی برای تنظیم ترموستات به کار برده میشود . هرچه این عددافزایش یابد معنای آن بیشتر کار کردن کمپرسور در وقت زیادتری است . دمای توصیه شده بین ۲ و ۳ می باشد. ولی در یخچال هایی جنرال استیلی که با برد دیجیتال عمل میکنند قضیه کمی گوناگون است این یخچال ها دمای تقریبی میگیرند و هرچه این دما به صفر نزدیک باشد به معنای بالا رفتن کار کمپرسور و در نتیجه سرمای بالاتری است در این یخچال ها مثلا سایدبای سایدها دمای توصیه شده برای یخچال جنرال استیل ۵ تا ۷ و در فریزر جنرال استیل -۱۸ تا -۲۰ می باشد .

خرابی ترموستات یخچال فریزر جنرال استیل :

در حقیقت ترموستات مثل کلیدی است که در حالت تنظیم شدن دما به اندازه معین برق را از کمپرسور میگیرد . این کلید امکان دارد به مرور زمان عملکرد خود را از دست داده و خراب شدن خود را به حالتی مثل خراب شدن ناگهانی یخچال فریزر جنرال استیل و یا در مواردی دیگر به هم خوردن ساعت کار و استراحت یخچال فریزر جنرال استیل بروز دهد

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر جنرال استیل شما عزیزان را تعمیر کنند.