دلایل روشن نشدن لامپ یخچال فریزر شارپ

علت ۱:‌ لامپ روشنایی

اگر لامپ یخچال فریزر شارپ روشن نمی‌شود اول از همه باید دلیل اینکه چرا لامپ روشن نمی‌شود را تشخیص دهید. بیشترین دلیلی که سبب می‌شود یخچال فریزر شارپ روشنایی نداشته باشد سوختن و خراب شدن خود لامپ است. مثل هر لامپ دیگری، لامپ یخچال فریزر شارپ هم در طول زمان نیاز به تعویض دارد.

برای چک لامپ نیاز است که لامپ را از یخچال فریزر شارپ درآورید، در زیر مراحل ساده‌ای که به شما کمک می‌کند تا لامپ را عیب‌یابی کنید که خراب شده و نیاز به تعویض دارد را آورده‌ایم.

نخست ایمنی! اول مطمئن شوید که دوشاخه یخچال را از پریز در آورده‌اید و یخچال به برق وصل نیست.

    اول محل لامپ را پیدا کنید، هر برند و مدلی محل قرارگیری مخصوص به خود را دارد، برای این کار بهتر است اول به دفترچه‌ی راهنمای استفاده یخچال فریزر شارپ خود مراجعه کنید.بعد از پیدا کردن محل لامپ باید حباب یا محفظه‌ی محافظ آن را در آورید، که معمولاً توسط پیچی محکم شده است پس اول پیچ را باز کنید.وقتی پخش‌کننده را درآوردید، لامپ را بپیچانید تا باز شود..

اگر متوجه شدید که لامپ سوخته است باید آن را به فروشگاه‌های لوازم یدکی ببرید و نمونه مشابه آن را خریداری و تعویض نمایید. البته اگر از یک تعمیرکار یخچال فریزر شارپ بخواهید لامپ را برای شما تعویض کنید نیاز به گشتن در بازار و خرید لامپ نخواهید داشت.

علت ۲: سرپیچ لامپ

مسلماً یخچال فریزر شارپ می‌تواند یکی از سخت ترین لوازم برای کار کردن باشد اگر درست نگهداری نشود. امروزه زندگی بدون یخچال فریزر غیرممکن است زیرا نمی‌توانید مواد خوراکی، سبزی‌جات۷ گوشت و شیر را نگهداری کنید.

وقتی لامپ یخچال فریزر شارپ روشنایی ندارد، امکان دارد فکر کنیم که لامپ سوخته است، اما همیشه این‌طور نیست. شاید مقصر نگهداره یا سرپیچ لامپ باشد، جایی که لامپ در آن قرار می‌گیرد.

اول ایمنی! اول مطمئن شوید که دوشاخه یخچال را از پریز در آورده‌اید و یخچال به برق وصل نیست.

    وقتی که لامپ را در آوردید می‌توانید به سرپیچ لامپ دسترسی داشته باشد.سرپیچ، پایه‌ها و سیم‌های متصل به آن را را چک کنید که نشانه‌ی سوختگی و یا خرابی نداشته باشند.

برای تعویض سرپیچ، باید سرپیچ مشابه را از فروشگاه‌های لوازم یدکی لوازم خانگی تهیه و تعویض نمایید.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر شارپ

یخچال فریزر شارپ یکی از مهمترین و اساسی‌ترین لوازم آشپزخانه می‌باشد. گروه توربو سرویس با تکیه بر تکنسین‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی تعمیر یخچال فریزر شارپ آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر شما می‌باشد..