دلایل نشتی آب یخچال ساید بای ساید حایر

با این حال، تخلیه در اغلب یخچال ساید بای سایدهای حایر روی هم، از پایین محفظه فریزر تا پایین یخچال به یک مخزن تبخیری که در نزدیکی کمپرسور واقع شده است، می‌آید. باز کردن و تمیز کردن این نوع تخلیه‌ها دشوارتر است.اگر خودتان نمی توانید این ایراد را حل کنید برای تعمیر یخچال ساید بای ساید حایر خود از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

برای کشف کردن محل تخلیه، به پشت یخچال ساید بای ساید حایر نگاه کنید و ببینید آیا یک لوله از مرکز یخچال ساید بای ساید حایر به پایین کشیده شده است یا خیر.

همراه با آن باید یک لوله پلاستیکی سفت هم باشد که به داخل سینی تخلیه زیر یخچال ساید بای ساید حایر منتهی شود. در این حالت، این محل، جایی است که آب باید از آنجا تخلیه شود.

دلایل ریختن آب از زیر یخچال ساید بای ساید حایر

لوله‌ای که از پشت یخچال ساید بای ساید حایر عبور می‌کند امکان دارد از پشت محفظه مواد غذایی تازه به یک سینی کوچک در حدود 5 سانتی‌متر مربعی منتهی شود که قطرات آب از محفظه‌ی فریزر به داخل آن می‌ریزد. این سینی کوچک را می‌توان بیرون کشید و درآورد و تمیز کرد. امکان دارد نیاز باشد پوشش پشت یخچال ساید بای ساید حایر را که معمولا یک پوشش تزئینی پلاستیکی است بردارید. زمان برداشتن پوشش احتیاط کنید چون دیگر اجزای یخچال ساید بای ساید حایر زیر این پوشش قرار دارند.

امکان دارد سوراخ بالایی مسدود شده یا پر از یخ باشد. شاید نیاز باشد پنل عقبی فریزر ساید حایر را بردارید تا سینی تخلیه دسترسی کشف کنید. لطفا همه مراحل ایمنی را دنبال کنید. اگر بعد از باز کردن پنل، متوجه شدید همه جا با یخ پوشیده شده است، برای دسترسی به سینی تخلیه باید یخ‌ها را آب کنید. برای یخ‌زدایی آرام پیش بروید و تلاش نکنید برای سریع‌تر پیش رفتن کار یخ‌ها را با خرد کردن یا خراشیدن آنها از بین ببرید. این امر می‌تواند سبب وارد آمدن خسارات شدیدی به یخچال ساید بای ساید حایر شما شود