دلایل کارکرد بی وقفه یخچال فریزر جنرال الکتریک

موتور فن تبخیر کننده باید با روشن شدن کمپرسور روشن شود و باید صدای کار کردن فن را در بخش فریزر بشنوید و حرکت هوا را احساس کنید. یخچال جنرال الکتریک را از برق خارج کنید و پوشش محافظ فن را بردارید آیا فن پوشیده از یخ و برفک است؟ در این صورت مشکل از سیستم برفک زدایی است. آیا تیغه‌های فن آسیب دیده یا شل شده‌اند؟ پس نیاز به تعویض تیغه فن خواهد بود. بررسی کنید تا شفت موتور آزادانه بچرخد؛ اگر چنین نبود، باید موتور جدیدی نصب کنید. اگر هم‌چنان منبع صدا را نیافتید، از تعمیرکار مجازی بخواهید تا با روش ایزوله کردن صدا منبع آن را بیابد. این کار از عهده خود شما بر نمی‌آید و می‌تواند برای شما خطر آفرین باشد.

سیستم مهر و موم

سیستم مهر و موم متشکل از کمپرسور، چگالنده تبخیر کننده و لوله‌های امتداد یافته بین آن‌ها است. وجود عیب و ایراد یا آسیب دیدگی در هر یک از این قسمت‌ها می‌تواند منجر به فشار مضاعف بر سیستم و کارکرد بی وقفه یخچال جنرال الکتریک و بیش از حد سیستم شود. تعمیر سیستم مهر و موم چیزی نیست که خود قادر به انجام آن باشید زیرا مملو از گاز خنک سازی است؛ تعمیرات آن باید توسط تعمیرکار مجاز انجام پذیرد.

موتور فن چگالنده یخچال فریزر جنرال الکتریک

اگر یخچال‌تان از مدل‌های جدید ضد برفک جنرال الکتریک می باشد، احتمالاً کویل‌های چگالنده آن با یک فن خنک می‌شوند. این فن جریان هوا را تامین می‌کند تا حرارت دفع شود و اگر کارکرد درستی نداشته باشد، فشار کارکردی کمپرسور بیشتر خواهد شد. لوله‌های متصل به چگالنده در فضای بین درب یخچال و فریزر جنرال الکتریک امتداد دارند و اگر در این ناحیه حرارت را احساس کردید، احتمالاً مشکل از فن چگالنده باشد. موتور فن چگالنده معمولاً در قسمت زیرین رو به پشت یخچال جنرال الکتریک و در نزدیکی کمپرسور قرار دارد.

گروه فنی و مهندسی توربو سرویس، با تکیه بر تجربه طولانی خود در زمینه نصب انواع وسایل برقی خانگی مانند یخچال‌‌ وفریزر جنرال الکتریک خدمات مناسبی را به همشهریان ارائه دهد.

تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک

شما می‌توانید با یک تماس از هر نقطه از تهران و کرج، خدمات مورد نیاز خود را در عرض یک‌ساعت توسط کارشناسان و تکنسین‌های متخصص ما دریافت کنید. خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در منزل شما ارائه خواهد شد. گارانتی بدون قید و شرط به خدمات ارائه شده و ارائه خدمات با کمترین قیمت از ویژگی‌های خدمات ارائه شده ما است