رله استارت یخچال فریزر ال جی چیست نحوه عملکرد 

در فهرست زیر با انواع گوناگون اورلود یا همان رله استارت آشنا شده که به تشریح هریک در ادامه پرداخته می شود:

  •         اورلود حرارتی
  •         اورلود مغناطیسی

    رله استارت یخچال فریزر ال جی چیست؟

    طرز کار رله استارت یخچال

    علائم خرابی رله استارت

    تست رله استارت یخچال

انواع اورلود یخچال فریزر ال جی

 اورلود در موتور ایجاد شده است و جریان را کنترل می کند که در ادامه به دو مدل آن اشاره می شود. در حالت رو به رو شدن با این ایراد می توانید از یک فنی کار حرفه ایی راهنمایی بگیرید، سایت فنی توربو سرویس شما را هدایت می کند که با تعمیرات یخچال فریزر ال جی در منزل بهترین تعمیرکار را در نزدیکترین فاصله خود پیدا کنید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر یخچال فریزر ال جی شما اقدام کند. 

اورلود در دو نوع متفاوت وجوددارد:

  1.     اورلود حرارتی
  2.     اورلود مغناطیسی

اورلود حرارتی

در این نوع از دو فلز غیر هم جنس به کار گرفته شده است که با فاصله از یکدیگر قرار دارند و زمانی این دو به یکدیگر وصل می شوند که دما بیشتر از یک اندازه خاصی بالا برود و جریان برق دراین زمان هایی قطع می شود و تا هنگامی که دما به اندازه دلخواه نرسد جریان متصل نمی شود. 

اورلود مغناطیسی

در این نوع مدل مغناطیسی بر اثر عبور جریان بالا  و مقدار شدت میدان مغناطیسی آن برای انجام دادن عمل مکانیکی به قطعی مدار می رسد و مدار را قطع میکند. از این مدل برای کلیدهای خودکار برای محافظت در مقابل اتصالات کوتاه استفاده می کنند به این علت باید  اتصال کوتاه سریع قطع شود چون نمی توان در چنین موقعیت هایی از رله اضافه بار استفاده کرد زیرا گرم شدن رله به مدت بیشتری نیاز دارد.