ماشین لباسشویی یوشیتا بررسی کارایی تایمر لباسشویی در کرج

جهت انجام شستشوی صحیح لباس‌ها به وسیله ماشین لباسشویی یوشیتا ، باید از صحت کارکرد مناسب تایمر لباسشویی یوشیتا مطمئن شوید؛ زیرا در حالتی که تایمر ماشین لباسشویی یوشیتا به درستی عمل نکند و نتواند برنامه‌های مورد نظر را انجام دهد، تقریباً شستشوی لباس‌ها غیر ممکن است.

شیوه‌ کار تایمر ماشین لباسشویی یوشیتا 

تایمر لباسشویی یوشیتا به حالت پلاستیکی تولید می‌شود و به یک شفت وصل است، که ارتباط مستقیم بین شفت و موتور تایمر لباسشویی، سبب اجرای دستورات شستشو می‌شود.

به گونه‌ای که دستورات شستن لباس‌های نخی یا خشک کردن لباس‌ها، هر کدام با قرار گرفتن تایمر لباسشویی یوشیتا در حالت مورد نظر اجرا می‌شود.

تایمر لباسشویی یوشیتا 

اگر تایمر دستگاه را بیش از اندازه به سمت داخل فشار دهید، امکان سفت شدن آن وجود خواهد داشت.

از این رو دقت داشته باشید که در زمان تنظیم دستورات شستشو و یا صدور فرمان خاموش شدن ماشین لباسشویی یوشیتا ، تایمر را به آرامی بچرخانید، تا در طول مدت زمان استفاده، تایمر ماشین لباسشویی با آسیب جدی مواجه نشود.

فعال شدن تایمر لباسشویی یوشیتا ، سبب قفل شدن درب لباسشویی از طریق میکرو سوئیچ درب خواهد شد. اگر این میکرو سوئیچ دچار ایراد شده باشد، به هیچ عنوان عمل شستشوی لباس‌ها موفقیت آمیز نخواهد بود.همچنین بعد از شروع به کار ماشین لباسشویی، کنترل کننده سطح آب، مقدار آب موجود درون دستگاه را بررسی می‌کند.تا در صورت به حد نصاب رسیدن آب دستگاه، دستورات صادر شده توسط تایمر ماشین یوشیتا رخت شویی اجرا شود.در حالتی که کنترل کننده سطح آب نتواند مقدار آب درون دستگاه را تخمین بزند، یا این که آب کافی برای شروع عمل شستشو وجود نداشته باشد.تایمر ماشین لباسشویی یوشیتا قادر به اجرای دستورات نخواهد بود.

تایمر ماشین لباسشویی از قطعات گوناگونی مانند شفت، چرخ دنده و سیم پیچی‌های مختلف ساخته شده است.

در حالتی که هر یک از این قطعات در طول مدت زمان بکارگیری آسیب دیده باشند. کارایی دستگاه با ایراد جدی رو به رو می‌شود و دستگاه قادر به اجرای دستورات مد نظر نخواهد بود.