دلایل درست بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول

تعویض لاستیک درب یخچال فریزر ویرپول 

1.برای رفع ایراد درست بسته نشدن درب یخچال ویرپول که به علت لاستیک دور درب به وجود آمده است اول از همه باید مطمئن باشید که لاستیک باید عوض شود.

2.نوع واشر لازم  برای مدل یخچال فریزر ویرپول خود را مشخص کنید.

3.لاستیک جدید را برای برطرف کردن ایراد بسته نشدن درب یخچال ویرپول مهیا کنید. لاستیک باید از درجه حرارت مناسب برای متصل شدن به درب یخچال فریزر ویرپول برخوردار باشد. پیش از اقدام به اتصال لاستیک به درب برای مدت زمان اندکی آن را در یک ظرف آب ولرم قرار دهید.بعد از آن اقدام به متصل شدن لاستیک دور درب کنید.

4.لاستیک عیب دار را از یخچال ویرپول خارج کنید. روش حذف امکان دارد بسته به خواص یا مواد نگهدارنده لاستیک موجود در یخچال شما مختلف باشد.لاستیک را روی یخچال و فریزر ویرپول خود چک کنید تا متوجه شوید چگونه در محل نگهداری می شود.

5.پیش از اتصال لاستیک درب نو زیر جایگاه لاستیک درب را تمیز کنید. این به شما این امکان را می دهد که هر ایرادی که از لاستیک قدیمی به جا مانده است را حذف کنید. 

6.برای جایگزین کردن لاستیک جدید به لوازم مناسب نیاز دارید. بسته به سازنده  واشر و یخچال و فریزر ویرپول ، ابزارهای لازم جهت اتصال لاستیک امکان دارد مختلف باشد.

7. حالا وقت آن رسیده که برای رفع ایراد بسته نشدن درب یخچال ویرپول لاستیک جدید را به پانل درب وصل کنید.اول لاستیک را بر درب قرا دهید تا مطمئن شوید که از هر سمت در جایگاه درست قرار میگیرد.