میزان عمر فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ 

در یخچال ساید بای ساید آاگ از یک فیلتر یا چند فیلتر  برای افزایش کیفیت آب و نیز نگهداری از سیستم درونی در برابر رسوب به کار برده میشود. فیلترهای یخچال ساید بای ساید آاگ عموما در 2 نوع داخلی و خارجی میباشند .

فیلتر داخلی و بیرونی یخچال ساید بای ساید آاگ 

عمر فیلترها دارای 2 پارامتر زمانی و مصرفی میباشد . برای مثال روی آن زمان تعویض 6 ماه گفته شده و نیز مقدار عمر این فیلتر را 1500 گالن یا 5670 لیتر عنوان کرده است . بنابراین عمر این فیلتر 6 ماه و یا 5670 لیتر میباشد .

عمر مفید فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ و زمان تعویض آن

عموما عمر فیلترهای یخچال ساید بای ساید آاگ  6 ماهه و یا نهایتا 1 ساله است . بیشتر فیلترهای داخلی یخچال ساید بای ساید آاگ  عمر 6 ماهه دارند و فیلترهای بیرونی هم در 2 نوع 6 ماهه و یا 1 ساله هستند .

چند نکته مهم :

حتما فیلترها را در هنگام گفته شده تعویض کنید چرا که مواد درون آنها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه را انجام نمی دهند و نیز با گذشت زمان طولانی، مواد داخلی فاسد شده و سبب رشد باکتری ها میشوند و خیلی دیده شده که فیلترها بعد از گذشت زمان طولانی کیپ شده و آب را به سختی از خود عبور میدهند .

در زمان خرید و استفاده از فیلتر ، تلاش کنید فیلترهای استاندارد و مرغوب بخرید چرا که این فیلترها مستقیما با سلامتی افراد خانواده در ارتباط هستند.

اگر در خانه خود از دستگاه تصفیه آب استفاده میکنید ، بهتر است یک انشعاب خروجی آنرا به یخچال ساید بای ساید آاگ خود وصل کنید و نیز فیلتر یخچال را برای همیشه حذف کنید. چون که کیفیت آب دستگاه تصفیه آب بسیار بیشتر از فیلتر یخچال بوده و همچنین دیگر نیازی به پرداخت هزینه فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ ندارید .

جهت تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ  خود طبق دستورالعمل مرتبط عمل کنید و حتما از طرق درست این کار را انجام دهید و به هیچ وجه آنرا امری راحت ندانید.