نکات جابجایی یخچال ساید بای ساید شارپ 

وسایل درون یخچال ساید بای ساید شارپ را خالی کنید چونکه منجر به سبک شدن یخچال ساید بای ساید شارپ زمان جابجایی خواهد شد.
اگر فریزرتان از نوع برفکی است حتما برفک داخلش را ۶ساعت قبل از جابجایی خالی کنید.
حتما حواستان به درب یخچال ساید بای ساید شارپ در موقع جابجایی باشد ، اگر باز شد سریع آن را ببندید.
همیشه یخچال ساید بای ساید شارپ را به حالت و شکل عمودی جابجا کنید تا جلوگیری از نفوذ روغن کمپرسور به لوله های سرد کننده گاز شود و مواظب باشید یخچال به موقع جابجایی کج نشود.
هیچ وقت از بخش پشت یخچال ساید بای ساید شارپ  اقدام به جابجایی نکنید .
پس از اینکه یخچال ساید بای ساید شارپ را به مقصد رساندید حتما آن را به حالت عمودی قرار دهید و تا زمان دو ساعت به برق متصل نکنید تا روغن به طرف کمپرسور جریان یابد و هنگامی که یخچال ساید بای ساید شارپ را به برق زدید ، حدودا ۷۲ ساعت طول میکشد تا به دمای سرد کننده اصلی اش برسد 

روش حمل یخچال ساید بای ساید شارپ در اسباب کشی

جابجایی و حمل یخچال ساید بای ساید شارپ در اسباب کشی به خصوص یخچال ساید بای ساید شارپ اندکی سخت تر از اسباب و وسایل دیگر می باشد. از این رو پیشنهاد می شود حتما با روش حمل یخچال ساید بای ساید شارپ در اسباب کشی آشنا باشید و از نیروی کار متخصص جابه جایی و حمل یخچال ساید بای ساید شارپ در اسباب کشی استفاده کنید.
زمان حمل اینگونه یخچال ها اگر پله ها تنگ و یا آسانسور کوچک است نیاز است حتما دربهای یخچال ساید بای ساید شارپ را باز کنید. باز کردن درب یخچال ساید نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و باید توسط نیروی ماهر انجام شود.
میتوانید زمان جابجایی و حمل یخچال از چرخ حمل بار استفاده کنید . حتما یخچال را به حالت ایستاده جابجا کنید.
بهره وری از کارگران باربری برای حمل یخچال ساید بای ساید شارپ در اسباب کشی بهترین گزینه می باشد به خصوص اگر امکان بهره وری از آسانسور وجود نداشته باشد.
قرار دادن یخچال ساید بای ساید شارپ در کامیون باربری نیز مهارت کافی لازم دارد و مسلما توسط دو نفر انجام می شود.