چگونگی تست قطعات یخچال الکترواستیل مدل esa27

۱)ابتدا دوشاخه را از پریز جدا می کنیم 

۲)دوشاخه را به پریزر متصل می کنیم و بلافاصله کلیدهای lock و amb.temp را همزمان 5 بار فشار میدهیم.

۳)بعد از فشردن کلیدهای بند ۲ باید لامپ های برد دیجیتال روشن شوند

۴)برای تست سنسور فریزر کلید super cool را فشار میدهیم، در برد دیجیتال در قسمت دمای یخچال دمای دیده شده به وسیله سنسور محیط فریزر نشان داده میشود.

۵)برای تست سنسور یخچال کلید vaction را فشار میدهیم که در قسمت دمای یخچال در برد دیجیتال دمای دیده شده نمایان میشود.

۶)برای تست سنسور محیط کلید lock رافشار میدهیم . مثل بند ۴ کارایی درست تست میشود

۷)برای تست سنسور اواپراتور کلید free temp را فشار میدهیم. مثل بند ۴ کارایی درست تست میشود. دمای این سنسور باید اکثرا سردتر از دمای سنسور فریزر باشد.

۸)برای تست دمپر کلید AMB رافشار میدهیم در این حالت در برد نمایشگر در قسمت دمای فریزر ۱۶ و در قسمت دمای یخچال ۰۰ نشان داده میشود در این حالت دمپر به مقدار ۳۰% باز میشود.

۹)برای تست فن اواپراتور دوباره کلید AMB را فشار میدهیم. در این صورت در برد مانیتور در بخش دمای فریزر ۲۶ و در بخش دمای یخچال دور فن (تقریبا۱۵۰) نشان داده میشود.

۱۰)برای تست فن کندانسور دوباره کلید AMB را فشار میدهیم. در این صورت در برد مانیتور در بخش دمای فریزر ۳۶ و در بخش دمای یخچال دور فن (تقریبا۱۲۰) نشان داده میشود.

۱۱)برای تست المنت میله ای دوباره کلید AMB را فشار میدهیم. در این صورت در برد مانیتور در بخش دمای فریزر ۴۶ و در بخش دمای یخچال ۰۰ نشان داده میشود. در این صورت المنت داغ میشود و از آن جریان حرکت میکند.
۱۲)برای تست المنت دوم دوباره کلید AMB را فشار میدهیم. در این صورت در برد مانیتور در بخش دمای فریزر ۵۶ و در بخش دمای یخچال ۰۰ نشان داده میشود. این تست در دستگاه های فعلی بی تاثیر میباشد.