چگونگی تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر وستل

مرحله نخست

برق یخچال فریزر وستل را خاموش کنید. همیشه برای انجام دادن این نوع کارها یخچال را از برق جدا کنید.
مرحله دوم

پوشش کندانسور را بردارید. اگر یخچال فریزر وستل شما عادی می باشد کندانسور به حالت معمولی دیده می شود. نیاز نیست کاری انجام دهید. اگر یخچال فریزر وستل شما مدل ساید بای ساید می باشد باید پوشش یا کاور کندانسور را باز کنید. تعداد 4 یا 6 تا پیچ را باید باز کنید.

مرحله سوم

پس از مرحله دوم حالا می توانید به آسانی کندانسور یخچال فریزر وستل را تمیز کنید. برای اینکار  نیاز است مد نظر داشته باشید که:

اگر یخچال عادی می باشد کافی است با یک فرچه رنگ کاری گرد و خاک کندانسور را تمیز کنید. و نیز با به کار گیری از لوله جارو برقی نیز می توان این کار را انجام داد.

اگر یخچال فریزر وستل شما مدل ساید بای ساید می باشد بعد از باز کردن کاور کندانسور اقدام به تمیز کردن کندانسور یخچال وستل کنید.

با به کار گیری از لوله جاروبرقی می توانید گرد و خاک روی کندانسور را تمیز کنید. این کار را با احتیاط انجام دهید تا آسیبی به لوله های کندانسور وارد نشود. در حالت بروز این ایراد کل کندانسور باید عوض شود. یا سبب نشتی گاز یا گرفتگی گاز می شود.

برای اینکه زمان تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر وستل ایرادی برای لوله های کندانسور به وجود نیاید، توصیه می کنیم از پره های تمیز کننده مخصوص کندانسور به کار بگیرید. به کار بردن از پره های مخصوص تمیز کاری سبب می شود بتوانید به تمام بخشهای کندانسور دسترسی داشته باشید.

اگر یخچال فریزر وستل در مکان شلوغی که در معرض گرد و خاک زیادی قرار دارد باید هر 3 ماه اقدام به تمیز کاری کندانسور و موتور یخچال فریزر وستل کرد.
فاصله یخچال فریزر وستل از دیوار مجاور و پشت آن نباید کمتر از 10 سانتی متر باشد.