یخچال فریزر جنرال استیل معایب باز ماندن درب یخچال

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر جنرال استیل عبات است از:

فشار به کمپرسور یخچال فریزر جنرال استیل

زمانی که درب یخچال فریزر جنرال استیل به مدت زیادی باز می ماند، هوای داخل کابین که خنک است با هوای گرم بیرون ترکیب شده و دمای آن به میزان زیادی افزایش پیدا می کند. کمپرسور مسئولیت دارد در هنگامی که دمای یخچال فریزر جنرال استیل افزایش یافت، آن را کنترل کرده و به دمای مورد نظر برساند. از این رو در هنگامی که انتقال حرارتی بین فضای داخل و خارج یخچال فریزر جنرال استیل اتفاق می افتد، کمپرسور باید بیشتر کار کند و فشار بیشتری بر روی آن اعمال می شود. به همین دلیل امکان دارد به مرور زمان دچار صدمه شود و هزینه ای سنگین را بر دوش شما بگذارد. از این رو نه باید تلاش کنید به باز ماندن یا خروج هوا از یخچال فریزر جنرال استیل حساسیت نشان دهید و تا جایی که می توانید در این قسمت دقت کافی داشته باشید.

برفک زدن فضای داخلی کابین

اگر مشاهده میکنید فضای درون فریزر شما که برفک نمی زد، مدتی است برفک بر روی آن نشسته است، یا قسمت داخلی و چسبیده به بدنه ی عقبی یخچال شما برفک دارد، باید به این مسئله شک کنید که درب یخچال فریزر جنرال استیل شما به درستی کار نمی کند.

مصرف زیاد برق

زمانی که درب یخچال فریزر جنرال استیل خود را به شکل مکرر باز و بسته می کنید یا به هر دلیلی هوای گرم به آن وارد می شود، به دلیل افزایش فعالیت کمپرسور و موتور برای کم کردن دمای این قسمت، برق زیادی مصرف می شود. از این رو علاوه بر مشکلاتی که گفته شد، هزینه ی انرژی و مصرف برق شما افزایش می یابد.

افزایش دمای مواد غذایی

امکان دارد حس کنید دمای مواد غذایی در یخچال فریزر جنرال استیل شما زیاد شده است و یخچال عملکرد لازم را ندارد. مخصوصا اگر حجم مواد غذایی زیادی را در آن نگهداری می کنید.