یخچال فریزر جنرال الکتریک روشن نشدن تعمیر در کرج

دلایل روشن نشدن یخچال فریزر جنرال الکتریک عبارت است از:

خرابی موتور یا کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک

خرابی موتور یا کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از عوامل روشن نشدن فریزر جنرال الکتریک است. این مورد زیادترین و متداول ترین دلیل روشن نشدن یخچال فریزر و ساید بای سایدهاجنرال الکتریک می باشد. چون اگر موتور یا کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک روشن نشود یخچال عملا بی استفاده می ماند

برای فهمیدن فقط کافی است درب یخچال فریزر جنرال الکتریک را باز کنید. اگر چراغ درون یخچال روشن شود ولی یخچال هیچ صدایی نداشته باشد ایراد از موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد. اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما دارای دیسپلی یا مانیتور می باشد نیز باید مانیتور روشن شود. با دیدن این موارد می توانید خرابی موتور را بفهمید.

در برخی موارد اتفاق می افتد که حتی موتور یخچال مانیتور سالم می باشد. و فقط ایراد از قطعات “رله استارت یا اور لود می باشد. این دوتا قطعه بر روی جریان برق ورودی به کمپرسور قرار می گیرند. امکان دارد ایراد فقط از این قطعات باشد. برای اینکه از این مورد اطمینان حاصل کنید تنها کافی است تکنیسین تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک توربو سرویس کمپرسور را چک کنید.

خراب شدن برد الکترونیکی یخچال فریزر جنرال الکتریک

یکی دیگر از عمومی ترین دلیل های روشن نشدن یخچال فریزر جنرال الکتریک خرابی برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک می باشد. برد الکترونیکی یا همان برد یخچال اگر دچار ایراد شود امکان دارد یخچال روشن نشود. چونکه برد یخچال قلب آن می باشد. اگر هر نوع ایرادی برای برد یخچال فریزر جنرال الکتریک به وجود آید با انجام ندادن یکی از فرآیندهای یخچال جنرال الکتریک ، می توان متوجه این مورد شد که احتمالا ایراد از برد یخچال می باشد.

برد یخچال فریزر جنرال الکتریک را می توان هم تعمیر کرد و هم تعویض کرد. پیشنهاد توربو سرویس تعمیر برد می باشد. زیرا در اکثر موارد برد یخچال قابل تعمیر می باشد. برای تعمیر برد یخچال با شرکت توربو سرویس تماس بگیرید