یخچال فریزر دوو دلیل برفک زدن یخچال فریزر نوفراست 

بررسی لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو

نخستین قدم جهت رفع این ایراد، بررسی سالم بودن لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو می باشد. توصیه میشود هر چند وقت یکبار لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو را بررسی و در صورت نیاز عوض کنید تا از ورود رطوبت و هوا به درون یخچال فریزر دوو ممانعت شود.
تعمیر یا تعویض تایمر دیفراست یخچال فریزر دوو

تایمر دیفراست یکی از مهم ترین قطعات در یخچال های جدید دوو می باشد که خراب شدن در آن می تواند باعث یخ زدگی یخچال فریزر دوو شود. در حقیقت تایمر دیفراست چرخه سرمایشی و دیفراست را کنترل می کند و در صورت خراب شدن امکان دارد یخچال برای مدت طولانی در حالت سرمایشی قرار گیرد. در این شرایط لوله های اواپراتور دچار یخ زدگی میشوند. تست و تعمیر و تعویض این قطعه می تواند ایراد یخ زدن زیاد یخچال فریزر دوو را رفع کند.

تعمیر ترموفیوز یخچال فریزر دوو

ترموفیوز یکی از قطعات با اهمیت در یخچال های نسل جدید یا بدون برفک می باشد که در کنار هیتر قرار میگیرد. خراب شدن در این قطعه می تواند یکی از گزینه ها در دلیل برفک زدن یخچال فریزر دوو باشد. برای تعمیر این قطعه کافیست اتصال کوتاه در آن بررسی شود و عدم وجود اتصال کوتاه به معنای خراب شدن در آن خواهد بود.
بررسی کارایی هیتر دیفراست

آب شدن و یا ذوب کردن یخ و برفک های به وجود آمده روی لوله های اواپراتور بر عهده هیتر دیفراست می باشد. اگر این قطعه دچار عیب و نقص شود، یخ های روی لوله ذوب نشده و به مرور به مقدار آنها افزوده خواهد شد و کارایی دستگاه با اختلال رو به رو میشود. کاملا این قطعه و نحوه کار آن را چک کنید و عیب های موجود را رفع کنید.