سرویس یخچال فریزر کرج تهران تعمیرات و سرویس و شارژ تخصصی انواع یخچال فریزر وساید درتهران با مناسبترین قیمت وضمانت کتبی, تعمیر یخچال، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر فریزر، توسط تعمیرات مجاز

۲۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مشکلات یخچال فریزر شارپ و تعمیر در کرج

دلایل درست بسته نشدن درب یخچال فریزر ویرپول :دلایل این موضوع که به چه علت درب یخچال فریزر ویرپول به طور درست بسته نمیشود پرسشی است که در به کار گرفتن از یخچال فریزر ویرپول برای تمامی ما پیش می آید.امروز در  وب سایت توربو سرویس جواب این پرسش و دلیل ایراد بسته نشدن درب یخچال ویرپول را باهم بررسی میکنیم.نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ویرپول در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر ویرپول شما عزیزان را تعمیر کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

میزان عمر فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ

 

میزان عمر فیلتر یخچال ساید بای ساید آاگ :امروزه با کاهش کیفیت آبها در جوامع شهری و مخصوصادر کلان شهرها و نیز جهت بازدهی بالاتر دستگاهها و همچنین به کار بردن از آب مطلوب برای خوردن از انواع متفاوت فیلتر و روش تصفیه آب استفاده میشودکه یکی از رایج ترین دستگاهها یخچالهای مجهز به آبسردکن و یخساز میباشد . نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

تعویض ترموستات یخچال فریزر بوش در تهران

تعویض ترموستات یخچال فریزر بوش در تهران:ترموستات نقش اساسی را در عملکرد صحیح یخچال و فریزر بوش با کنترل دما ایفا میکند. اگر ایرادات کنترل دما را در یخچال خود تجربه می‌کنید به احتمال زیاد ایراد از ترموستات است نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر بوش شما عزیزان را تعمیر کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

رله استارت یخچال فریزر ال جی چیست نحوه عملکرد

رله استارت یخچال فریزر ال جی چیست نحوه عملکرد :اورلود یا OLP که به معنی اضافه بار می باشد، گرفته شده است. اورلودیا همان رله استارت در یخچال فریزر ال جی برای ممانعت از اضافه بار موتور می باشد. در تعمیر یخچال فریزر ال جیاین قطعه در مدارات الکترونیکی بسیار بااهمیت بوده که به این قطعه محافظ اضافه بار هم می گویند که از بروز خطرات ممانعت می کند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

بررسی ارور یخچال ساید بای ساید 27 فوت سامسونگ

بررسی ارور یخچال ساید بای ساید 27 فوت سامسونگ:چک ایرادات ارورمعانی کدهای خطای یخچال 27 فوت سامسونگ در عیب یابی دستگاه و تعمیرات یخچال می تواند بسیار مفید باشد. پس از اینکه راهنمایی های لازم برای رفع کد خطای یخچال 27 فوت سامسونگ را مطالعه نمودید، جهت تعمیر یا رفع ارور اقدامات لازم را انجام دهید. در صورتی که یخچال ساید بای ساید 27 فوت سامسونگ در خانه داشته و کد خطا یا ارور آن را نمی یابید و یا از رفع ارور یخچال 27 فوت سامسونگ عاجز مانده اید، با متخصصان و تعمیرکاران مجرب توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس حاصل فرمایید، تا در سریعترین زمان، تعمیرات یخچال سامسونگ را برای شما انجام دهند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

یخچال فریزر جنرال الکتریک روشن نشدن تعمیر در کرج

یخچال فریزر جنرال الکتریک روشن نشدن تعمیر در کرج:عواملی که منجر می شود یخچال ها روشن نشوند پرسش زیادی از مشتریان می باشد. در این مطلب قصد داریم برای مشتریان محترم عوامل روشن نشدن یخچال فریزر جنرال الکتریک را چک کنیم تعمیرات مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک توربو سرویس در تمام نقاط کرج و تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای هماهنگی با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ارور یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک

ارور یخچال ساید بای ساید 26 فوت جنرال الکتریک:احتمالاً تابحال یخچال ساید بای ساید 26 فوتجنرال الکتریک شما اروری داده است و شما معنی آن ارور را متوجه نشده اید. در این نوشته قصد داریم دلیل و طریقه حل ارور یخچال جنرال الکتریک یا همان کد خطا و ارور یخچال ساید بای ساید 26 فوتجنرال الکتریک را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. همچنین سعی کرده ایم قطعه خراب در هر ارور را نیز معرفی کنیم.چنانچه پس از مطالعه ارورها موفق به تعمیر یخچال ساید بای ساید 26 فوتجنرال الکتریک خود نشدید با توربو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام شود.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

لاستیک دور درب یخچال فریزر 34 فوت جنرال الکتریک

لاستیک دور درب یخچال فریزر 34 فوت جنرال الکتریک:بعضی موقع ها یخچال فریزر و ساید بای ساید 34 فوت جنرال الکتریک ما به افت سرما دچار میشود و ما تصور میکنیم که دستگاه ما مشکل موتوری و یا گاز و حتی بردی پیدا کرده است اما بعضی ایرادات کوچکتر از این حرف هاست و مشکل از نوار یخچال 34 فوت جنرال الکتریک است که پاره شده است و سبب از دست دادن سرما میشود و میتواند به موتور دستگاه شما صدمه بزند

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

یخچال دیفراست و نوفراست حایر کارایی و تعمیر کرج

 

یخچال دیفراست و نوفراست حایر کارایی و تعمیر کرج:می دانید که یخچال حایر برای حفظ و نگهداری و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی استفاده می شود. این کار توسط پایین آمدن دما در درون یخچال حایر انجام می گیرد.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

دلایل خرابی ﻳﺨﺴﺎز یخچال ﺳﺎﻳﺪ بای ساید اسنوا 810

دلایل خرابی ﻳﺨﺴﺎز یخچال ﺳﺎﻳﺪ بای ساید اسنوا 810:قصد ما در این نوشته  توربو سرویس، چک ایرادی رایج در ساید با ساید اسنوا مدل 810و راه حل های رفع آن است. اگر شما به عنوان یک تکنسین فنی تعمیرات یخچال اسنوا این مطلب را مطالعه می فرمایید، جزئیات گفته  شده می تواند به مراتب  بهتر ایراد شما راهنمایی کند؛ اما اگر یک استفاده کننده معمولی هستید و دانش و تجربه فنی نیاز در این زمینه ندارید، به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم شخصا به تعمیر یخچال اسنوا خود بپردازید. چرا که امکان دارد هم ایراد را بزرگ تر نمایید و هم به خود آسیب برسانید.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰