تعمیر یخ زدایی نکردن یخچال فریزر سامسونگ در کرج

آیا شما شک دارید که چراغ داخل یخچال سامسونگ حتی در حین بسته بودن درب یخچال روشن باقی می ماند؟ چراغ یخچالی که روشن باقی می ماند فضای داخلی یخچال سامسونگ را گرم می کند، و بازده آن را پایین می آورد. البته، شما نمی توانید از این موضوع باخبر شوید، زیرا زمانی که درب یخچال سامسونگ بسته است شما نمی توانید ببینید که در داخل آن چه خبر است; اما، اکثر یخچال ها بایستی قادر به نشان دادن خاموش بودن چراغ داخل یخچال باشند; زمانی که چند سانتی به بسته شدن درب یخچال سامسونگ باقی مانده باشد.

زمانی که درب یخچال سامسونگ باز است شما می توانید با دقت به لامپ دست بزنید. اگر هنوز روشن بوده باشد، داغ خواهد بود. دلیل رخ دادن چنین چیزی خیلی ساده خواهد بود. دکمه روشن کردن لامپ که با بسته شدن درب فشرده می شود را بررسی کنید; زمانی که آن را انتها فشار دهید، لامپ بایستی خاموش شود; اگر روشن بماند، شما بایستی سوئیچ را تعویض کنید.

اگر شما تخصصی در تعمیرات یخچال فریزر ساده دارید، این کار را می توانید خود انجام دهید، اما اطمینان یابید که پیش از شروع کار یخچال به برق متصل نباشد.

تعمیر یخچال در حالت یخ زدایی نکردن

اکثر یخچال های مدرن سامسونگ به صورت خودکار یخ زدایی می کنند. آنها دارای گرمکن های یخ زدایی، یک تایمر یخ زدایی و یک قطع کننده یخ زدایی هستند.

زمانی که یخچال سامسونگ بدون برفک کار می کند، برفک را در لوله کشی پشت فریزر تولید می کند. معمولاً، چرخه های تایمر یخ زدایی یخچال به مدت بیست دقیقه و در هر ساعت یک بار انجام می شوند. برای اینکار کویل ها گرم می شوند تا یخ ذوب شود. اگر به خوبی کار نکند، یخ بر روی لوله کشی باقی می ماند، و نهایتاً جریان هوای درون یخچال را محدود می کند.

شما به صورت دستی می توانید تایمر یخ زدایی را برای برخی از یخچال ها تنظیم کنید. این یک جعبه کوچک است که می تواند در هر جایی قرار گرفته باشد، اما معمولاً در بالای بخش غذای تازه نصب می شود. آن را زیاد کنید تا وقتی که به بخش یخ زدایی می رسد. اگر کار کرد، مشکل تایمر یخ زدایی معیوب است که بایستی تعویض شود.

اگر این روش کار نکرد، ممکن است مشکل مربوط به گرمکن ها یا قطع کننده باشد.