علت یخ نساختن یخچال ساید بای ساید سلن

عوامل یخ نساختن یخچال ساید بای ساید سلن

  1. تازه نصب کردن یخچال سلن
  2. تنظیم نبودن دمای یخچال سلن
  3. متصل بودن لوله آب پشت یخچال سلن به لوله آب خانگی
  4. روشن کردن یخ ساز(Ice Maker) در داخل یخچال سلن
  5. خرابی و وجود مشکل در یخ ساز

1 – تازه نصب کردن یخچال سلن

اگر تازه یخچال ساید بای ساید سلن خود را خریداری کرده اید دقت نمایید دوستان عزیز یخچال سلن را چون تازه خریداری کرده اید باید چند ساعتی منتظر باشید تا یخچال سرمای مورد نظر خود را بسازد. چون کمپرسور یخچال سلن تازه شروع به کار کرده است چند ساعت زمان لازم دارد تا سرمای یخچال سلن را تامین کنید.

2- تنظیم نبودن دمای یخچال سلن

تنظیم نبودن دمای یخچال سلن تاثیر مستقیم در یخسازی یخچال سلن دارد. یکی دیگر از دلیل یخ نساختن یخچال ساید بای ساید سلن، تنظیم نبودن دمای یخچال می باشد.

3- متصل بودن لوله آب یخچال سلن به لوله آب خانگی

لوله آب که پشت یخچال سلن قرار دارد و باید به آب خانگی وصل گردد آب داخل یخچال سلن را تامین می نماید. ایراداتی که برای این لوله به وجود می آید.

4- یخ ساز باید روشن باشد تا فرآیند یخ ساختن انجام گیرد.

برای یخ ساختن باید حتما یخ ساز یخچال سلن را روشن کنید. برای این کار قسمت فریزر را باز کرده و دکمه یخ ساز را بر روی حال ON قرار دهید.

تعمیر یخ ساز یخچال ساید بای ساید سلن توربو سرویس

اگر همه موارد بالا جواب ندادند باید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر سلن توربو سرویس تماس بگیرید. توربو سرویس همه مدل های یخ ساز یخچال های ساید بای ساید سلن را تعمیر و تعویض می کند. این امر در منزل و در محل صورت می گیرد. برای تماس با ما کافی است با شماره 09120448148 در تهران و کرج تماس بگیرید.