تعمیر ماشین لباسشویی فیلکو علل باز نشدن درب لباسشویی

نکته ای که باید به آن دقت داشت این است که قبل تعمیر ماشین لباسشویی فیلکو ، لباسشویی را خاموش کرده و از پریز بکشید. به قسمت ها دیگر ماشین لباسشویی فیلکو دست نزده چون ممکن است علت این خرابی فعال شدن قفل کودک بوده که با دستکاری کردن آن به ماشین لباسشویی فیلکو آسیب وارد کند که باید به سرویس ماشین لباسشویی به وسیله متخصص بپردازید.

باز کردن درب ماشین لباسشویی فیلکو موقع تخلیه نشدن مخزن

اگر یک نوع انسدادی در سیستم زهکشی وجود داشته و ماشین لباسشویی فیلکو شما در زمان تخلیه شدن متوقف شود درب بسته خواهد شد. به داخل ماشین لباسشویی فیلکو نگاهی بیندازید اگر آب پر را مشاهده کردید شاید یک ایرادی در پمپ تخلیه وجود داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی فیلکو را باز کرده باعث می شود که همه آب های داخل آن به سیلاب تبدیل شده پس تلاش کنید قبل از هر کاری آب را تخلیه کنید.

پس از برداشتن انسداد بهتر است ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی فیلکو را با یک چرخه شستشو تخلیه کرده تا آب اضافی آن برداشته شود. اگر ماشین لباسشویی فیلکو شما به صورت مستقیم به لوله های پایین سینک متصل بود می توانید آن را جدا نموده و آب آن را داخل طرفی بریزید هنگامی که شما توانستید دستگاه را تخلیه کنید می توانید درب را باز نمایید.

باز کردن درب لباسشویی دستگیره شکسته

ممکن است بعد از بررسی کردن متوجه شوید که ماشین لباسشویی فیلکو با تخلیه ایرادی نداشته اما دستگیره درب با فلاپی شل شده است. در این حالت امکان دارد که شکسته شده باشد و برای این کار دو روش برای بازکردن درب ماشین لباسشویی فیلکو فراهم شده است.

اگر دستگیره به طرف جلو بوده ممکن است بتوانید با بعضی از سیم ها و یا خط رشته ای که در اطراف بله تعبیه شده آن را رها کنید.به سهولت می توانید سیم یا خط را به طرف چپ و بعد آهسته اما محکم به طرف دسته بکشید تا درب باز گردد.