سرویس یخچال فریزر کرج تهران تعمیرات و سرویس و شارژ تخصصی انواع یخچال فریزر وساید درتهران با مناسبترین قیمت وضمانت کتبی, تعمیر یخچال، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر فریزر، توسط تعمیرات مجاز

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

یخچال فریزر فریجیدر تعمیر برد یخچال فریزر در کرج

یخچال فریزر فریجیدر تعمیر برد یخچال فریزر در کرج : امروزه استفاده از برد های الکترونیکی در یخچال تعمیر برد یخچال فریزر را با مشکل مواجه ساخته و بسیاری از تعمیرکاران قادر به تعمیر این محصولات نخواهند بود.وجود برد های الکترونیکی در این دستگاه ها، فناوری فوق العاده پیشرفته ای را به آن ها اضافه کرده که در عمل تعمیر برد یخچال فریزر را برای افراد عادی و غیر متخصص با مشکل رو به رو ساخته است.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

یخچال فریزر دوو دلیل برفک زدن یخچال فریزر نوفراست

 

یخچال فریزر دوو دلیل برفک زدن یخچال فریزر نوفراست : یخچال فریزرهای جدید همان گونه که از نامشان معلوم است بدون برفک می باشند و وجود هر گونه یخ زدگی و برفک در این دستگاه می تواند به دلیل وجود نقص و خراب شدن در یخچال فریزر دوو باشد. طراحی این یخچال ها به صورت است که لوله های سرد کننده در پشت یخچال دوو قرار گرفته اند و هوای سرد را با کمک فن به درون دستگاه هدایت می کنند. در این مدل یخچال فریزر دوو در حقیقت باید به دنبال دلیل یخ زدن لوله های سرد کننده باشید، چون به مرور و به دلیل بعضی از خرابی ها در یخچال فریزر دوو این لوله ها دچار یخ زدگی میشوند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ماشین لباسشویی یوشیتا بررسی کارایی تایمر لباسشویی در کرج

ماشین لباسشویی یوشیتا بررسی کارایی تایمر لباسشویی در کرج :یکی از مهم ترین بخش های سری قدیمی ماشین لباسشویی یوشیتا تایمر آن ها بود.تایمر به نوعی مغز دستگاه محسوب میشود که نقش تنظیم اعمال ماشین لباسشویی یوشیتا را بر عهده دارد .البته از سری ۷ ماشین لباسشویی یوشیتا ، تایمر جای خود را به برد الکترونیکی به طور کامل داد.در این قسمت قصد داریم به بررسی حرفه ای انواع تایمر ماشین لباسشویی یوشیتا و نحوه تعمیرات آن بپردازیم.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ماشین لباسشویی ایندزیت و آریستون ارور و بررسی کدخطا

ماشین لباسشویی ایندزیت و آریستون ارور و بررسی کدخطا :شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع ارور و بررسی کدخطا لباسشویی ایندزیت و آریستون برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت و آریستون در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی ایندزیت و آریستون شما عزیزان را تعمیر کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ماشین لباسشویی دوقلو نحوه تعویض بلبرینگ لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی دوقلو نحوه تعویض بلبرینگ لباسشویی در تهران:در این نوشته قصد داریم روش عوض کردن بلبرینگ ماشین لباسشویی دوقلو را برای شما عزیزان شرح دهیم تا بدون نیاز به تعمیر کار بتوانید بلبرینگ ماشین لباسشویی دوقلو خود را به سادگی تعویض کنید.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر و ساید کنوود

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر و ساید کنوود : اگر هوا بین محیط درون و بیرون این دستگاه به حالت دراز مدت رد و بدل شود ایراداتی امکان دارد به وجود آید که هزینه های خیلی زیادی را به همراه دارد.شرکت توربو سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات مجاز یخچال فریزر کنوود در تهران و کرج است برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید کنوود با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ماشین لباسشویی ال جی تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی کرج

ماشین لباسشویی ال جی تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی کرج:یکی از قطعات اصلی در انواع لباسشویی ال جی پمپ تخلیه می باشد. این قطعه یکی از قطعات خیلی حساس بوده و همان طور که از نام آن مشخص است نقش تخلیه ی آب باقی مانده در لباسشویی ال جی را بر عهده دارد. این قطعه آب باقی مانده از شستن لباس ها را از دستگاه خارج می کند. در این قسمت قصد داریم تا شما را با ساختار پمپ تخلیه لباسشویی ال جی آشنا کنیم. این قطعه دارای یک هسته از جنس آهنربا است که به پروانه متصل شده و با ورود جریان برق به دستگاه در جهت عقربه های ساعت حرکت می کند. سیم پیچ لباسشویی یکی دیگر از قطعات مهم است که در پمپ تخلیه قرار گرفته است.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

ماشین لباسشویی بوش تعمیر المنت هیتر در کرج

ماشین لباسشویی بوش تعمیر المنت هیتر در کرج: المنت هیتر در ماشین لباسشویی بوش نقش داغ کردن آب مورد نیاز در فرآیند شستشو و نیز تشخیص دمای مطلوب آب از نظر اطمینان از داغ بودن آب به اندازه کافی برای فرآیند شستشو را بعهده دارد. چرا که در صورت گرم نبودن آب به اندازه کافی، البسه داخل ماشین لباسشویی بوش بصورت موثر و صحیح شسته نخواهند شد.برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

دلایل داغ شدن بدنه یخچال فریزر ال جی

دلایل داغ شدن بدنه یخچال فریزر ال جی: مهمترین دلایل داغ شدن بدنه یخچال فریزر ال جی را می‌توان در شکل طراحی این یخچال ال جی جستجو کرد. در طراحی یخچال فریزرهای جدید ال جی، کندانسور یخچال فریزر ال جی در جایی قرار گرفته که باعث داغ شدن بدنه یخچال فریزر ال جی میشود. در یخچال فریزرهای جدید ال جی بخشی از لوله‌های کندانسور از کنار و دور درب یخچال فریزر ال جی می‌گذرند و همین مسئله باعث شده تا در خیلی اوقات در و بدنه یخچال فریزر ال جی گرمای شدیدی را تجربه کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونگی ریست کردن فیلتر یخچال فریزر جنرال استیل

چگونگی ریست کردن فیلتر یخچال فریزر جنرال استیل:شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع چگونگی ریست کردن فیلتر یخچال فریزر جنرال استیل برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر جنرال استیل شما عزیزان را تعمیر کنند.

ادامه مطلب...
موافقین ۰ مخالفین ۰