تعمیر لباسشویی آاگ تراز کردن لباسشویی در گوهردشت کرج

اگر ماشین لباسشویی آاگ به طور کامل با چهار پایه‌اش تراز نباشد می‌تواند به دیوار بخورد و به عقب و جلو برود. این نه تنها برای خود ماشین آاگ خوب نیست بلکه امکان دارد به دیوارها و کف‌ها و هر چیز دیگری در نزدیکی دستگاه صدمه برساند. ارتعاشات شدید دلیل عمده نشت‌های آینده و ایرادات مکانیکی هستند.

با چک مقدار تراز بودن ماشین با سطح شروع کنید. شما می‌توانید این را با یک ابزار تراز و یا برنامه کاربردی تلفن همراه هوشمندتان انجام دهید. به طور کامل امکان دارد که کف اتاق لباسشویی آاگ شما مسطح نباشد. مسطح کردن هزینه‌بر و دشوار است ولی خوب است بدانیم که چه میزان تنظیم باید صورت گیرد.

ماشین‌های لباسشویی آاگ دارای پایه‌های جلویی قابل تنظیم و مهره قفل هستند. شما باید هر پایه را به ارتفاع مناسب تنظیم کنید و سپس مهره قفل را زیر بدنه‌ی سفت کنید تا پایه را از چرخش باز بدارد.

تراز کردن ماشین لباسشویی آاگ

پس از تنظیم هر پایه، بر روی دستگاه تکیه دهید و اطمینان حاصل کنید که هیچ حرکتی احساس نمی‌کنید برخی از ماشین‌ها دارای همان نوع از پایه‌ها در عقب هستند که باید تنظیم شوند. دستگاه را تا اندازه ای که امکان دارد نزدیک به کف زمین نگه دارید یعنی ارتفاع پایه را زیاد بالا نبرید – هر چه پایین‌تر باشد، احتمال لرزش آن کم‌تر است.با این حال، اکثر ماشین‌ها دارای پایه‌های عقب تنظیم خودکار هستند.

این پایه‌ها را با کج کردن کل دستگاه روی پایه‌های جلو به طوری که پایه‌های عقب به اندازه‌ی سه تا چهار اینچ از کف فاصله داشته باشد و سپس گذاشتن دستگاه بر روی سطح، تنظیم می‌شوند. پایه‌ها باید به طور خودکار تنظیم شوند. اگر نشدند، ممکن است مجبور شوید ماشین را دوباره به جلو بچرخانید و با آچار پایه‌های عقب را باز کنید.

همانطور که تنظیمات را انجام می‌دهید چند بار میزان تراز بودن لباسشویی را بررسی کنید. تنها یک تغییر کوچک می‌تواند تعادل مطلوب را ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که تراز سطح ماشین را از پهلو و جلو عقب بررسی می‌کنید. از هر دو سمت باید تراز باشد.