تعمیر دمپر یخچال فریزر جنرال استیل در تهران

همانگونه که می‌دانید دمپر یخچال متشکل از یک موتور کوچک و چند پره است که با این ساختار در مواقع لزوم اقدام به جابجایی و انتقال هوای سرد فریزر به یخچال می‌کند. این قطعه زمانی شروع به کار می‌کند که دمای آن به هر دلیل بالا برود.

با افزایش دمای یخچال جنرال استیل، برد الکتریکی به دمپر فرمان گشوده شدن می‌دهد و بدین وسیله هوای خنک فریزر توسط یک فن که در فریزر نصب شده به یخچال وارد می‌شود. خوشبختانه خرابی دمپر در قیاس با سایر اشکالات مرتبط با این دستگاه، مشکل حادی به شمار نمی‌آید و با اندک دستکاری یخچال قابل رفع است. با این وجود توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش صرفاً توسط کارشناسان مراکز استاندارد تعمیر یخچال و نمایندگی‌های رسمی تعمیر لوازم خانگی انجام پذیرد.

نکات مهم پیش از تعمیرات دمپر یخچال جنرال استیل

برای تعمیر دمپر یخچال جنرال استیل نیاز به یک دمپر نو دارید. برای تهیه این دمپر، پیش از مراجعه به فروشگاه‌های مربوطه، مدل یخچال سازنده، و سال تولید یخچال جنرال استیل خود را یادداشت نمایید. بعلاوه از برچسب اطلاعات که معمولا در پشت یخچال یا داخل قرار دارد عکسی تهیه کنید و یا آنها را در برگی بنویسید.

این کار کمک می‌کند تا دمپر خریداری شده کاملاً مطابق با نمونه قبلی و سازگار با اطلاعات فنی یخچال جنرال استیل باشد.

آموزش تعمیر دمپر یخچال جنرال استیل

در صورتی که مراحل عیب‌یابی یخچال جنرال استیل را انجام داده‌اید و از بروز خرابی در دمپر یخچال فریزر خود مطمئن شده‌اید، می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل درج شده در بخش زیر کار تعویض دمپر را بدون نیاز به حضور کارشناس تعمیر یخچال توربو سرویس انجام دهید.