تعمیر سرما نداشتن یخچال فریزر کنوود در گوهردشت کرج

خنک نبودن یخچال یا فریزر و یا هردو ایرادی می باشد که اغلب مردم با آن آشنا هستند. این ایراد امکان دارد به صورت اتفاقی بروز دهد.

گرم بودن یخچال فریزر کنوود یکی از متداول ترین حالت های سرما نداشتن یخچال کنوود می باشد. یعنی فریزر سرما ندارد و یخچال فریزر گرم است و هیچ نوع سرمایی ندارد.

دلیل سرما نداشتن یخچال فریزر کنوود

باید گفت که سرما نداشتن یخچال فریزر کنوود ناشی از بروز ایراد در یکی از قطعات سرماساز یخچال می باشد. هنگامی که یخچال کنوود سرما ندارد باید همه قطعات زیر بررسی شوند:

  1. موتور یا کمپرسور یخچال
  2. فن کندانسور
  3. فن اواپراتور
  4. قطعات دیفراست
  5. تنظیم نادرست دما
  6. سنسور
  7. لاستیک دور درب
  8. کمبود گاز
  9. برد الکترونیکی اصلی

موتور یا کمپرسور یخچال فریزر کنوود

موتور یا کمپرسور یخچال فریزر کنوود یکی از قطعات اصلی یخچال در امر خنک سازی می باشد. خراب شدن موتور یا کمپرسور تاثیر مستقیم بر روی سرما سازی و خنک بودن یخچال فریزر کنوود می گذارد.

اگر طول عمر موتور یا کمپرسور بیش از 10 سال باشد امکان دارد موتور از کمپرس افتاده باشد و هم صدای آزار دهنده بدهد و هم خیلی داغ کند و یکسره کار کند. اگر موتور یخچال شما زیاد داغ می کند توصیه می کنیم نوشته داغ شدن موتور یا کمپرسور یخچال را مطالعه کنید.همچنین امکان دارد موتور یا کمپرسور به صورت یکسره کار کند ولی یخچال هیچ سرمایی نداشته باشد. در این حالت لازم است که تکنیسین تعمیر یخچال فریزر کنوود حتما موتور یا کمپرسور را چک  کند.

کندانسور یخچال فریزر کنوود

فن کندانسور، فن یا کولر خنک کننده کندانسور می باشد. گاز یخچال فریزر کنوود در کندانسور به جریان در می آید تا به درون یخچال برسد. کندانسور سبب خنک شدن گاز می شود و در نتیجه سرما سازی درون یخچال.اگر فن کندانسور خراب باشد گاز نسبتا گرمی وارد یخچال می شود. همچنین کثیف بودن لوله های کندانسور سبب بروز چنین ایرادی می شود.