تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید بوش در تهران

همانگونه که گفته شد قسمت آب سرد کن و یخساز ساید بای ساید بوش از بخش ها و قطعات گوناگونی ساخته شده است که هر یک مسئولیت خاص خودش را دارد؛ به عنوان مثال فیلتر در سیستم آبسردکن این مسئولیت را دارد که مواد اضافی موجود در آب که از طریق لوله کشی وارد مخزن می شود را تصفیه کند و کیفیت آب را افزایش بدهد.

ایرادات احتمالی یخساز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

1.کاهش جریان اب خروجی از یخچال فریزر بوش 

یکی از رایج ترین ایراداتی که امکان دارد برای آب سرد کن به وجود آید، کاهش جریان آب خروجی می باشد که دلیل آن خرابی فیلتر یخچال فریزر می باشد غالبا فیلتر را باید در بازه های زمانی مشخصی عوض کرد و در حالت بی توجهی به این مورد، رسوبات و مواد اضافی موجود در آب ورودی لوله های داخلی را مسدود می شود و مقدار آب خروجی به شدت کاهش خواهد یافت. شما باید با توجه به زمان اشاره شده در کاتالوگ یخچال فریزر ساید بای ساید بوش برای تعویض فیلتر آب سرد کن اقدام کنید.

2.آب وارد محفظه ی داخلی دستگاه نمی شود.

سیستم دستگاه به این صورت طراحی شده است که آب لوله کشی وارد محفظه ی داخلی آبسرد کن می شود و سپس به شیر خروجی دستگاه منتقل می گردد.

3.از کار افتادن یخساز دستگاه

چگونگی عملکرد بخش یخساز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش به این صورت است که آب پس از خروج از فیلتر وارد محفظه ی آن شده و بعد از قرار گرفتن در دمای لازم، یخ های تشکیل شده وارد محفظه خروجی یخچال فریزر بوش می شوند.