دلایل روشن نشدن یخچال ساید بای ساید ایستکول

رفع عیب و تعمیر یخچال ساید بای ساید ایستکول که چراغ‌هایش روشن نمی‌شود :

ابتدا باید چراغ یخچال ایستکول را جدا کنید و از سالم بودن چراغ اطمینان حاصل کنید اگر لامپ سوخته باشد با تعویض لامپ مشکل رفع خواهد شد.

در صورتی با تعویض لامپ مشکل برطرف نشد باید سوئیچ در یخچال ساید ایستکول خود را بررسی کنید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ایستکول که قسمت یخچال فریزر ایستکول آن کار نمی‌کند ولی لامپ آن روشن می‌شود :

زمانی که با این مشکل روبرو شدید ابتدا باید تنظیمات درجه حرارت یخچال ایستکول را بررسی کنید و اگر مشکلی نبود فاصله یخچال از دیواری کناری و بالا را بررسی کنید که باید از حدود ۸ سانتی‌متر از دیواره و حدود ۵ سانتی‌متر از بالا برای جریان هوا فاصله داشته باشد

هنگامی که تمامی مسائل بالا را بررسی کردید و مشکلی نبود سیم پیچی های یخچال ایستکول را تمیز کرده و یخچال را حدود ۲ ساعت از برق کشیده و صبر کنید و بعد یخچال را روشن کنید اگر یخچال فریزر شروع به کار کند مشکل از گرمای زیاد کمپرسور بوده و مشکل رفع شده است.

رفع عیب و تعمیر یخچال ساید بای ساید ایستکول که بوی بدی می‌دهد :

ابتدا داخل یخچال ایستکول را بررسی کنید تا از نبودن مواد غذایی فاسد شده در یخچال مطمئن شوید و بعد داخل یخچال و نوار لبه‌های درب را با آب ولرم و مقداری جوش‌شیرین تمیز کنید.

رفع عیب و تعمیر یخچال ساید بای ساید ایستکول که به اندازه کافی سرد نمی‌شود :

برای رفع این مشکل ابتدا تنظیمات دمایی یخچال ایستکول را بررسی کنید و بعد نحوه بسته شدن درب یخچال ساید را بررسی کنید.اگر هوا در یخچال به طور مناسب جریان ندارد با جا به جایی وسایل داخل یخچال جریان هوا را کنترل کنید.تعمیر یخچال ساید بای ساید ایستکول در این مورد اگر مشکل اساسی باشد ضروری است و باید سریعا اقدام کنید.

تعمیر ات یخچال ساید ایستکول که به طور مداوم کار می‌کند

اگر در همان روز یخچال ایستکول خود با وسایلی را پرکرده‌اید این مسئله کاملاً عادی است چون یخچال ایستکول سعی دارد کنترل دمایی مواد غذایی را درست نگه‌داشته تا در دمای انتخاب‌شده شما باشند.در صورتی که موادی را در همان روز به یخچال ایستکول اضافه نکرده‌اید بسته شدن درب و چفت درب را بررسی کنید و در آخر سیم‌پیچی کندانسور را تمیز کرده و منتظر بمانید.