طریقه عیب یابی یخچال فریزر کنوود در تهران:

 چگونگی پی بردن به وضعیت یک یخچال فریزر کنوود خراب ، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد ؟

وصل بودن دوشاخه یخچال به پریز برق را بررسی نمایید : بدین منظور شما باید نحوه قرار گیری یخچال فریزر کنوود خود را بررسی کنید. در صورتی که از دیوار فاصله گرفته باشد آن را به مکان اولیه خود انتقال داده و از صحت وصل بودن دوشاخه یخچال به پریز برق اطمینان حاصل نمایید.

به عبارت دیگر شما باید ابتدا یخچال را در حالی ثابت و پایدار نگه داشته و سپس دوشاخه متصل به برق پریز را چک نمایید تا مطمئن شوید که اثری از لختی سیم و یا قطع جریان برق وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید هرگونه گره خوردگی و کاهش اندازه سیم ممکن است منجر به نقص در یخچال فریزر شما شود. توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه حالت قطعی یا لختی سیم با تعمیرکار یخچال و یا تکنسین مربوطه تماس گرفته و هرگز خودتان سرخود وارد عمل نشوید.

حذف کامل سیم رابط بین یخچال کنوود و ورودی برق:

شما باید در صورت استفاده از سیم رابط بین یخچال و ورودی برق آن را به طور کامل حذف نمایید. در این حالت سیم رابط ممکن است مخدوش و یا آسیب دیده باشد و به همین خاطر علت روشن نشدن یخچال کنوود قرار گیرد. شما باید دو شاخه یخچال خود را مستقیما به دو ورودی برق یا پریز وصل کرده و اگر مشکل روشن نشدن یخچال فوق حل گردید اقدام به تعویض سیم رابط نمایید.

امتحان کردن دستگاه برقی دیگر را با همان ورودی برق:

در این حالت برای اینکه متوجه شوید مشکل روشن نشدن یخچال کنوود از ورودی برق است یا نه؟ می بایست دستگاه برقی سالم دیگر را در مجاورت یخچال به همان پریز برق متصل کنید و جریان برق را در دستگاه جدید امتحان نمایید. اگر دستگاه جدید نیز روشن نشود متوجه خواهید شد که فیوز برق یا جعبه مدار برق شما دچار اشکال می باشد.