ماشین لباسشویی بوش تعمیر لرزش لباسشویی در پونک تهران

توربو سرویس نمایندگی بوش در پونک تهران در این نوشته مواردی را که سبب لرزش و حرکت ماشین لباسشویی بوش می شود را برای شما عزیزان توضیح داده تا ایراد شما را برطرف کند و اگر این موارد به شما کمک نکرد می­توانید با ما تماس گرفته تا در تعمیر لوازم خانگی شما و مخصوصا تعمیرات لوازم خانگی بوش در پونک تهران به کمک شما بیاییم.

تراز نبودن ماشین لباسشویی

یکی از دلایل لرزش و حرکت ماشین لباسشویی بوش ، تراز نبودن ماشین لباسشویی بوش شماست. بیشتر مراحل برنامه های شستشو می توانند باعث تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی بوش شوند ولی اگر لباسشویی شما تراز نباشد، این لرزش ها و تکان ها افزایش خواهد یافت.

تنظیم درست پایه های ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی بوش به صورتی طراحی شده اند که می توانند نسبت به سطح زمین تنظیم شوند . دو پایه جلو ماشین لباسشویی بوش دارای مکانیزم تراز بندی همراه با یک قفل هستند تا پس از تنظیم، مانع حرکت آن‌ها شود. هر پایه را باید در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و قفل آن‌ها را فعال کنید تا مانع حرکت اضافی آن‌ها شوید.

دو پایه عقبی ممکن است مثل پایه های جلویی قابلیت تنظیم داشته باشند و یا اینکه خودشان تنظیم شوند. اگر خودشان تنظیم می شوند، لباسشویی را به سمت پایه های جلو خم کنید تا پایه های عقب جا به جا شوند، سپس لباسشویی را روی زمین برگردانید تا پایه ها خودکار تنظیم شوند.

البته توجه داشته باشید در اوقاتی ممکن است یک یا چند تا از این پایه ها صدمه دیده باشند و یا شکسته شده باشند که در این حالت باید تعویض شوند.