ماشین لباسشویی رایکو تعمیر نشتی آب لباسشویی در تهران

دلایل ریختن آب از زیر لباسشویی رایکو 

ریختن آب از زیر لباسشویی رایکو امکان دارد به دلایل گوناگونی بروز داده باشد، برای آشنایی با این دلایل، برخی از دلایل نشتی آب لباسشویی رایکو در ادامه بیان شده است.

صدمه دیدن لاستیک دور درب لباسشویی رایکو امکان دارد سبب آبریزی ماشین لباسشویی رایکو شود؛ زیرا بعد از اتمام فرآیند شستشوی لباس‌ها، غالبا مقداری آب درون لاستیک باقی می‌ماند و به مرور سبب از بین رفتن لاستیک می‌شود. آب موجود در لباسشویی رایکو از محل پوسیده لاستیک خارج می‌شود و به پایین می­ریزد.

در صکه اتصال شیر الکتریکی به شیلنگ ورودی لباسشویی رایکو به درستی وصل نشده باشد، ایراداتی مثل آب ریز لباسشویی رایکو به وجود می‌آید.

سوراخ بودن اتصال لوله خرطومی به پمپ می‌تواند باعث نشتی آب شود.

سوراخ بودن لگن لباسشویی یا خراب بودن کاسه نمد دستگاه نیز سبب ریزش آب به بیرون لباسشویی خواهد شد.

خرابش شدن پمپ تخلیه و سوراخ بودن یا مسدود بودن شیلنگ تخلیه آب، سبب ریختن آب از زیر لباسشویی رایکو خواهد شد.

در حالتی که هیدرواستات ماشین لباسشویی رایکو آسیب‌ دیده باشد، آب بیش از اندازه نیاز درون لباسشویی رایکو وارد می‌شود و سرریز آب رخ می‌دهد.

پاره بودن شلنگ جا پودری به دیگ نیز میتواند باعث ریختن آب از زیر لباسشویی رایکو شود.

خراب بودن قفل زبانه نیز می‌تواند باعث نشتی آب از درب لباسشویی رایکو شود.

در حالتی که هر کدام از قطعات لباسشویی رایکو دچار ایراد شده باشند، کافی است تا با نمایندگی مجاز لباسشویی رایکو تماس بگیرید

تا کارشناسان فنی جهت انجام خدمات عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی رایکو در محل حاضر شوند.

عیب‌یابی و تعمیر دقیق لباسشویی، باعث حل همه ایرادات احتمالی نشتی آب لباسشویی رایکو می‌شود و ایرادات آب دهی ماشین لباسشویی را رفع می‌کند.

از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان دست به تعمیرات خودسرانه لباسشویی رایکو نزنید و این امر را به افراد مبتدی و نامعتبر واگذار نکنید

زیرا اگر فرایند عیب‌یابی و تعمیر به طور منظم و دقیق صورت نپذیرد. امکان دارد سایر قطعات داخلی لباسشویی رایکو با آسیب جدی رو به رو شوند و ماشین لباسشویی رایکو دیگر قابل تعمیر نباشد.