ماشین لباسشویی پاناسونیک تعمیر موتور لباسشویی در جهانشهر کرج

در حالت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی پاناسونیک

موارد درج شده در این قسمت می‌تواند نشانه‌‌ای دال بر خراب شدن موتور لباسشویی پاناسونیک باشد. از این رو در صورت مشاهده آنها پیشنهاد می‌شود با مرکز تعمیر لباسشویی پاناسونیک توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

پمپاژ نشدن آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی پاناسونیک:

یکی از نشانه‌های خراب شدن موتور ماشین آن است که ماشین قادر به پمپاژ کردن آب به داخل یا خارج از ماشین نباشد. این شکل های در غالب موارد به علت خراب شدن موتور است.

بروز مشکل در هر چرخه:

در حالتی که ماشین لباسشویی پاناسونیک به صورت کامل نچرخد احتمال اینکه موتور درایو آن خراب شده باشد بالاست. در این شرایط جهت تعمیر موتور لباسشویی پاناسونیک باید گیربکس موتور تعویض و یا تعمیر گردد. پیشنهاد می‌شود به علت تخصصی بودن سرویس‌های مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی، از دستکاری خودسرانه ماشین جلوگیری کرده و این کار را به کارشناسان تعمیر لوازم خانگی بسپارید.

پمپاژ شدن آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی پاناسونیک:

بروز این مشکل نیز همچون نمونه پیشین، می‌تواند به دلیل خراب شدن موتور و نیز خرابی سوئیچ در ماشین اتفاق بیفتد. علت احتمالی دیگر می‌تواند شکستن رابطی باشد که محور موتور را به انتقال‌دهنده متصل می‌کند. در صورت شکسته شدن رابط، تنها راه‌حل این است که آن را تعویض کرد. پاره شدن تسمه، پوشیده شدن کلاچ یا بد کارکردن موتور درایو نیز امکان دارد سبب بروز این ایراد شود.

خشک نشدن لباس‌ها:

یکی دیگر از نشانه‌های خراب شدن ماشین لباسشویی پاناسونیک ، خیس ماندن غیرمعمول لباس‌ها در پایان کار ماشین است. این اتفاق معمولاً به علت خراب شدن رابط موتور است. البته این ایراد در بین مارک‌های گوناگون متفاوت است.